luni, 7 decembrie 2009

spectacol

Ma prinzi in brate, ma intorci, ma impingi si iar ma tragi spre tine. Iti simt parul lung atingandu-mi fruntea. Degetele-ti aluneca violent pe fata mea si-mi preseaza buzele. Sangele imi pulseaza sub degetele tale ce-mi danseaza pe gat. Imi ingropi fata la pieptul tau si ma strangi posesiv de umeri.

Iti simt palmele cum urca si unghiile cum traseaza o dara un pic dureroasa pe piele. Iti infigi degetele in parul meu si tragi usor.
Descriem inca doua cercuri in pasi de dans haotici, si ma impingi mai departe.

Si era modul brutal in care loveai custile cu biciul cu zale de fier.
Si cum tu, femeie, te-ai lasat posedata.
Si cum tu, nebunule, te-ai sinucis.. in momentul in care aveai funia de gat, ti-ai dorit, macar o clipa, sa renunti?

Estetica primordiala si fascinatia creeaza o dependenta hipnotica.

Un comentariu:

  1. interesant, intrigant, poetic, romantic, si totusi cu final apoteotic...

    mie unu' mi-ai starnit interesu' si mai stiu inca vreo cativa oameni carora le-ai face ziua mai frumoasa cu postarile astea :D

    RăspundețiȘtergere