miercuri, 30 decembrie 2009

de ce... ce?

pentru ca am in fata 2 cani de ceai pline
pentru ca in una din ele ceaiul se va raci si va ramane nebaut
pentru ca vreau sa-mi citeasca cineva "Gudrun"
pentru ca nu exista acea persoana
pentru ca am scris o scrisoare
pentru ca nu am trimis-o si nu o voi trimite
pentru ca ascult de 2 ore aceeasi melodie
pentru ca inca imi doresc sa mai ninga
pentru ca e greu sa si plangi uneori
pentru ca imi doresc sa joc teatru si n-am un scenariu
pentru ca o sa adorm curand, si iar o sa am cosmaruri
pentru ca si noaptea trecuta am visat caini si m-am trezit ingrozita
pentru ca va fi luna plina a II-a oara in acest decembrie
pentru ca mi-am amintit asta
pentru ca scriu tampenii
pentru ca si cred aceste tampenii
pentru ca printr-un singur gest am aratat cat de egoista sunt
pentru ca imi pare rau ca a existat acel gest
pentru ca azi asta am baut prea mult
pentru ca inca sunt lucruri si oameni care conteaza
pentru ca inca am principii pe care nu le voi distruge
pentru ca in curand voi pleca iar
pentru ca am stiut ca nu erai al meu
pentru ca nu am fost a ta, ci a visatorului care imi zambise
pentru ca vreau sa spun atat de multe
pentru ca nu gasesc nici cuvintele, nici puterea sa vorbesc
pentru ca vreau sa-mi zici "noapte buna" in seara asta, inainte sa ma intalnesc cu cainii mei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu