luni, 28 decembrie 2009

ora 4:23 - aburi de realitate

Tu minti. Si minti mult. Si minti mult si prost.

Minciuna e o adevarata opera de arta. E un scenariu pe care il compui si-l inveti pana la cel mai mic detaliu. Uneori uiti replici, sau partenerii de scena le modifica pe cele stiute, asa ca improvizezi. Dar tot te intorci la scenariul initial si incerci sa transformi piesa intr-o capodopera. O capodopera a ta, nu a haosului!

Si atunci cand ajungi sa crezi fiecare minciuna, abia atunci, eu, spectator naiv al interpretarii tale, voi intelege dilemele personajului pe care tu il schitezi.

"Artistii folosesc minciuni pentru a spune adevarul"

Eu nu mi-am creat propria piesa.. Dar am indraznit sa improvizez in realitate. Si realitatea mi-a dat o palma. Am pierdut in fata propriei tentatii de a juca teatru. Nu stiam ca acel cliseu cu "lumea ca o mare scena", nu se aplica decat atunci cand exista un scenariu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu